Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna Sesja RPG o grze Dragon Ball
Zostań wojownikiem i zdobądź siedem kryształowych kul.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

.::Blizny::.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Cechy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mer_de_Arias
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Kwiecień 30, 2007, 12:26:03    Temat postu: .::Blizny::.

Tak jak w obecnych czasach często spotykanym dodatkiem są tatuaże, tak na tym świcie naprawdę warte uwagi są blizny. Nie chodzi jednak o pozostałości z walki po krwawym starciu, lecz o specjalnie utworzone szramy. Oprócz dodania prestiżu mają jeszcze jedną wartość, często zawierają w sobie magiczną moc. Dodatkowo nie zabierają one KI... ich stworzenie jest jednak bardzo drogie i bolesne.



Blizna Tygrysa

Blizna znajduje sie na lewym policzku wojownika ma kształt pionowej kreski biegnącej równolegle do linii żuchwy, mniej więcej po środku blizna rozszerza się tak jakby była złożona z dwóch kresek. Przez to pozostałość po ranie tworzy krzyżyk o bardzo krótkim i ostrym ramieniu poprzecznym. Blizna jest głęboka i dość szeroka. Dzięki niej Wojownik potrafi robić bardzo widowiskowe i trudne ataki i sztuczki akrobatyczne np: bieganie po ścianach, skok z klifu w morze itp.



Bliźniacze Blizny Smoka

Pierwsza znajduje się na lewym policzku i ma kształt krzyżyka nie jest tak długa jak blizna Tygrysa ale za to poprzeczne ramie krzyżyka jest zdecydowanie dłuższe. Druga blizna przechodzi przez prawe oko wojownika jednak nie uszkadza samego narządu. Również brwi są nienaruszone. Dzięki nim każdy następny atak z użyciem KI z tym samym przeciwnikiem, staje się silniejszy.



Znamię Węża

O tej bliźnie można powiedzieć dość dużo. Znamię nie jest głębokie. Znajduje się na prawej piersi. Zaczyna sie na obojczyku tuż przy barku, i biegnie po przekątnej nad sutkiem i zahacza o wewnętrzną cześć mięśni brzucha Wojownika. Dzięki niej istot posiadająca ranę jest odporna w pewnym stopniu na ataki polegające na wykorzystaniu żywiołów.



Znak Wilka

Znajduje się ona na lewym policzku niedaleko ucha. Jest bardzo mała ale za to głęboka i szeroka przypomina kształtem kreskę zrobioną kredą na tablicy, w przeciwieństwie do większości blizn ta biegnie poziomo do linii twarzy pod bardzo małym kątem. Dzięki niej ataki fizyczne wojownika są dużo silniejsze.



Ślad Niedźwiedzia

Cóż tu więcej mówić, są to poziome blizny pod kątem jakiś 30 stopni, są do siebie równoległe i raczej nie głębokie. Znajdują się na środku czoła wojownika. Przypominają podrapanie przez Niedźwiedzia. Wytwarza ona okrą o kilkudziesięciometrowej średnicy, która powoduje niemożność magicznego latania oraz spowalnia wrogów.




Pamiątka Drapieżcy

Na miejscu oka powstaje blizna w kształcie krzyża. Pionowe ramie przechodzi przez brew dzieląc ją na dwoje. Ta blizna a raczej rana przeszkadza nieco wojownikowi. Jednak dzięki niej zyskuje on umiejętność ślepowidzenia. Dodatkowo ataki z użyciem KI przeciw takiej istocie zabierają o połowę mniej obrażeń.


Czarna Szrama

Blizna nie jest duża, jest mała i wąska chodź zostało zrobiona pociskiem Ki co prawda również wąskim. Biegnie ona w poziomie co do linii twarzy i znajduje się na policzku tuż nad lewym zawiasem żuchwy ( Jak widać do jej powstania może przyczynić się tylko "bliźniarz" ze znajomością sztuki walki: Pocisk KI ). Ataki przeciw takiej osobie zabierają podstawowe KI ataku*1,5.



Krwawa Rana

Blizna jest typowym przedstawicielem blizn: nie za wąska nie za szeroka - zwyczajna i prosta. Kształtem przypomina równoramienny krzyż odwrócony o 45 stopni. Znajduje sie ona na środku prawej piersi. Dzięki niej Wojownik przy krótszym śnie staje się bardziej wypoczęty niż inni, może dłużej biec i pływać, szybciej przechodzi choroby i staje się odporniejszy na trucizny, poparzenia, odmrożenia. Ból staje sie mniej dokuczliwy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Cechy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin