Radagast
Moderator

Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Kwiecień 25, 2007, 13:53:53 Temat postu: .::Umiejętności dodatkowe::. |
|
|
Poziomy wtajemniczenia to: amator, wtajemniczony, profesjonalista, expert, mistrz. Każdy poziom kosztuje 1 Ap więcej niż poprzedni.
Umiejętności do Walki
Walka Kijem- umożliwia lepsze posługiwanie się kijem w walce dzięki czemu postać zadaje większe obrażenia.
Wschodnie Sztuki Walki - postać umie karate itp.
Uniki - postać radzi sobie z unikaniem ciosów
Blok - postać potrafi zablokować niektóre ciosy
Umiejętności Ogólne
Hakerstwo- umożliwia włamywanie sie do rożnych systemów
Znajomość Trucizn - umożliwia postaci rozpoznanie trucizn i tworzenie ich z różnych roślin itp.
Aktorstwo - postać potrafi udawać
Dyplomacja - umożliwia lepsze dogadywanie się z innymi. Nawet z wrogami.
Profesja - stajesz się mistrzem w jakimś zawodzie (wybranym przez Ciebie) np. tragarz
Blefowanie - postać potrafi sprawić, że coś oburzającego i nieprawdopodobnego brzmi prawdopodobnie.
Elektronika - znajomość tej umiejętności pozwala na naprawianie i konstruowanie przeróżnych urządzeń elektrycznych.
Kradzież Kieszonkowa - postać potrafi okradać innych pozostając niezauważoną.
Leczenie - wykorzystuje się to umiejętność, gdy ratuje się przed śmiercią umierających. Nie działa na małe rany.
Postępowanie ze zwierzętami - umożliwia porozumiewanie się ze zwierzętami nie używając słów.
Półsłówka - wiesz jak dawać i rozumieć sekretne wiadomości wymawiane w postaci grypsów.
Nasłuchiwani - dzięki tej umiejętności postać potrafi usłyszeć skradająca się za nim osobę, lub usłyszeć czyjąś rozmowę.
Odcyfrowywanie zapisów - postać pomimo nieznania pradawnego języka potrafi intuicyjnie przetłumaczyć stare runy.
Czytanie z Warg - umiejętność, która pozwala znającemu ją na odczytywanie słów z ust mówiącego bez ich słyszenia.
Fałszerstwo - postać staje się doskonałym fałszerzem, który potrafi podrabiać podpisy i pieczątki.
Jeździectwo - umożliwia postaci jeżdżenie na każdym nadającym się do tego zwierzęciu. Potrafi wykonywać na nim akrobacje i walczyć.
Udawanie - ta umiejętność pozwala postaci na przebieranie się bądź upodabnianie do jakiejś postaci, w taki sposób, że prawie niemożliwe jest ich odróżnienie.
Przeszukiwanie - postać potrafi instynktownie znaleźć ukryte przejście. Potrafi znajdować ukryte przedmioty.
Akrobatyka - postać jest bardzo wysportowana i zdolna do różnych akrobacji.
Elektronika - znajomość tej umiejętności pozwala na naprawianie i konstruowanie przeróżnych urządzeń.
Czytanie z Warg - umiejętność, która pozwala znającemu ją na odczytywanie słów z ust mówiącego bez ich słyszenia.
Mechanika - postać potrafi naprawiać urządzenia mechaniczne
Języki Obce - umożliwia rozumienie innych języków
Obserwacja - postać jest bardziej spostrzegawcza. Na wysokim poziomi osoba może nauczyć sie ataku obserwując jak robi to ktoś inny
Widzenie w Ciemności - postać potrafi widzieć w ciemności
Medycyna - umiejętność uzdrawiania innych
Włamywanie - umożliwia otwierać zamki itp.
Saperstwo - postać zna sie na ładunkach wybuchowych
Strzelectwo - zwiększa celność przy strzelani z broni palnej
Sztuka Przetrwania - radzenie sobie w trudnych warunkach np.: obrabianie zwierzyny, znajdywanie wody na pustyni itp.
Nauka - wiedza o chemii, biologii, fizyce itd.
Wstrzymywanie oddechu - pozwala wstrzymywać swój oddech na dłużej
Cos z niczego - umiejetnosc zbudowania czegos z niczego (tak ja McGayver )
Ukrywanie sie - umiejetnosc ukrywanie sie przed innymi
Moce Umysłu
Latanie- umożliwia unoszenie w powietrzu jak i poruszanie się z nad powierzchnią. Szybkość latania zależy od poziomu umiejętności.
Wyciszenie KI- umożliwia ukrycie wytwarzanego przez siebie KI. Dzięki temu jesteśmy niewykrywalni np. dla scauterów. Długość niewykrywalność zależy od poziomu umiejętności.
Telepatia - to umiejętność przekazywania wiadomości i obrazów za pomocą umysłu. Informacja jest wyświetlana w umyśle innej istoty.
Zatrzymanie Czau- pozwala na zatrzymanie czasu. Długość zatrzymania zależy od poziomu umiejętności
Zamiana Ciałami - umożliwia na zamianę ciałami z ofiara. Im ofiara silniejsza na duchu ofiara, tym trudniej jest sie z nią zamienić.
Telekineza- umożliwia przesuwanie przedmiotów siłą woli. Male przedmioty łatwiej jest przenosić.
Telepatia - to umiejętność przekazywania wiadomości i obrazów za pomocą umysłu. Informacja jest wyświetlana w umyśle innej istoty.
Teleport - postać potrafi przenieść się z jednego miejsca do drugiego w ułamek sekundy
Regeneracja - postać potrafi sie odbudowywać
Rozmowa ze Zwierzętami - postać potrafi kontaktować sie ze zwierzętami
Kontrolowanie Temperatury Cala - pozwala kontrolować temperaturę swojego ciała
Niematerialność - jednym słowem: zamiana w ducha
Pochłanianie - pozwala pochłonąć ofiarę i przejąc jej moc
Transformacja - pozwala zmienić sie w coś innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|