Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna Sesja RPG o grze Dragon Ball
Zostań wojownikiem i zdobądź siedem kryształowych kul.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

.::Umiejętności dodatkowe::.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Cechy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radagast
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Kwiecień 25, 2007, 13:53:53    Temat postu: .::Umiejętności dodatkowe::.

Poziomy wtajemniczenia to: amator, wtajemniczony, profesjonalista, expert, mistrz. Każdy poziom kosztuje 1 Ap więcej niż poprzedni.


Umiejętności do Walki

Walka Kijem- umożliwia lepsze posługiwanie się kijem w walce dzięki czemu postać zadaje większe obrażenia.

Wschodnie Sztuki Walki - postać umie karate itp.

Uniki - postać radzi sobie z unikaniem ciosów

Blok - postać potrafi zablokować niektóre ciosy


Umiejętności Ogólne

Hakerstwo- umożliwia włamywanie sie do rożnych systemów

Znajomość Trucizn - umożliwia postaci rozpoznanie trucizn i tworzenie ich z różnych roślin itp.

Aktorstwo - postać potrafi udawać

Dyplomacja - umożliwia lepsze dogadywanie się z innymi. Nawet z wrogami.

Profesja - stajesz się mistrzem w jakimś zawodzie (wybranym przez Ciebie) np. tragarz Smile

Blefowanie - postać potrafi sprawić, że coś oburzającego i nieprawdopodobnego brzmi prawdopodobnie.

Elektronika - znajomość tej umiejętności pozwala na naprawianie i konstruowanie przeróżnych urządzeń elektrycznych.

Kradzież Kieszonkowa - postać potrafi okradać innych pozostając niezauważoną.

Leczenie - wykorzystuje się to umiejętność, gdy ratuje się przed śmiercią umierających. Nie działa na małe rany.

Postępowanie ze zwierzętami - umożliwia porozumiewanie się ze zwierzętami nie używając słów.

Półsłówka - wiesz jak dawać i rozumieć sekretne wiadomości wymawiane w postaci grypsów.

Nasłuchiwani - dzięki tej umiejętności postać potrafi usłyszeć skradająca się za nim osobę, lub usłyszeć czyjąś rozmowę.

Odcyfrowywanie zapisów - postać pomimo nieznania pradawnego języka potrafi intuicyjnie przetłumaczyć stare runy.

Czytanie z Warg - umiejętność, która pozwala znającemu ją na odczytywanie słów z ust mówiącego bez ich słyszenia.

Fałszerstwo - postać staje się doskonałym fałszerzem, który potrafi podrabiać podpisy i pieczątki.

Jeździectwo - umożliwia postaci jeżdżenie na każdym nadającym się do tego zwierzęciu. Potrafi wykonywać na nim akrobacje i walczyć.

Udawanie - ta umiejętność pozwala postaci na przebieranie się bądź upodabnianie do jakiejś postaci, w taki sposób, że prawie niemożliwe jest ich odróżnienie.

Przeszukiwanie - postać potrafi instynktownie znaleźć ukryte przejście. Potrafi znajdować ukryte przedmioty.

Akrobatyka - postać jest bardzo wysportowana i zdolna do różnych akrobacji.

Elektronika - znajomość tej umiejętności pozwala na naprawianie i konstruowanie przeróżnych urządzeń.

Czytanie z Warg - umiejętność, która pozwala znającemu ją na odczytywanie słów z ust mówiącego bez ich słyszenia.

Mechanika - postać potrafi naprawiać urządzenia mechaniczne

Języki Obce - umożliwia rozumienie innych języków

Obserwacja - postać jest bardziej spostrzegawcza. Na wysokim poziomi osoba może nauczyć sie ataku obserwując jak robi to ktoś inny

Widzenie w Ciemności - postać potrafi widzieć w ciemności

Medycyna - umiejętność uzdrawiania innych

Włamywanie - umożliwia otwierać zamki itp.

Saperstwo - postać zna sie na ładunkach wybuchowych

Strzelectwo - zwiększa celność przy strzelani z broni palnej

Sztuka Przetrwania - radzenie sobie w trudnych warunkach np.: obrabianie zwierzyny, znajdywanie wody na pustyni itp.

Nauka - wiedza o chemii, biologii, fizyce itd.

Wstrzymywanie oddechu - pozwala wstrzymywać swój oddech na dłużej

Cos z niczego - umiejetnosc zbudowania czegos z niczego (tak ja McGayver Razz)

Ukrywanie sie - umiejetnosc ukrywanie sie przed innymi


Moce Umysłu

Latanie- umożliwia unoszenie w powietrzu jak i poruszanie się z nad powierzchnią. Szybkość latania zależy od poziomu umiejętności.

Wyciszenie KI- umożliwia ukrycie wytwarzanego przez siebie KI. Dzięki temu jesteśmy niewykrywalni np. dla scauterów. Długość niewykrywalność zależy od poziomu umiejętności.

Telepatia - to umiejętność przekazywania wiadomości i obrazów za pomocą umysłu. Informacja jest wyświetlana w umyśle innej istoty.

Zatrzymanie Czau- pozwala na zatrzymanie czasu. Długość zatrzymania zależy od poziomu umiejętności

Zamiana Ciałami - umożliwia na zamianę ciałami z ofiara. Im ofiara silniejsza na duchu ofiara, tym trudniej jest sie z nią zamienić.

Telekineza- umożliwia przesuwanie przedmiotów siłą woli. Male przedmioty łatwiej jest przenosić.

Telepatia - to umiejętność przekazywania wiadomości i obrazów za pomocą umysłu. Informacja jest wyświetlana w umyśle innej istoty.

Teleport - postać potrafi przenieść się z jednego miejsca do drugiego w ułamek sekundy

Regeneracja - postać potrafi sie odbudowywać

Rozmowa ze Zwierzętami - postać potrafi kontaktować sie ze zwierzętami

Kontrolowanie Temperatury Cala - pozwala kontrolować temperaturę swojego ciała

Niematerialność - jednym słowem: zamiana w ducha

Pochłanianie - pozwala pochłonąć ofiarę i przejąc jej moc

Transformacja - pozwala zmienić sie w coś innego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Cechy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin