Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna Sesja RPG o grze Dragon Ball
Zostań wojownikiem i zdobądź siedem kryształowych kul.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Walka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mer_de_Arias
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Kwiecień 25, 2007, 17:46:49    Temat postu: Aury

Aury są specjalnymi zdolnościami możliwymi do opanowania dzięki różnym zbiegom okoliczności i posiadanym umiejętnościom. Podczas sesji, każdy może nauczyć się innych aur niż posiada na samym początku. Objawią sie one pulsującymi kolorami wokół używającego ich wojownika. Jedna godzina używania wysysa jeden punkt KI.
Nauka nowej aury jest równoznaczna z utratą starej... punkty wydane w starą aurę powracają do gracza i mogą być ponownie ulokowane w umiejętnościach, prócz nowej aury.
Gracz na samym początku wybiera jedną aurę z niżej podanych.


Aury Początkowe:


Onakasuita - objawia się jako przezroczysta, mieniąca się na biało półkula otaczająca wojownika. Chroni przed różnego rodzaju lekkimi trującymi gazami i truciznami. Potrafi ochronić przed utratą jednego punktu wytrzymałości.

Yakkyoku - objawia się ona szybkim błyskiem, który oślepia wroga. Uaktywnia się w czasie zużywania KI przez stosowanie różnych ataków opartych na tej energii.

Kensa o suru -jej kolor jest intensywnie fioletowy, a zmierzając do ciała postaci przybiera raczej biały odcień. Nie zabiera ona energii, a wręcz przeciwnie regeneruje ją z szybkością jednego punktu na kwadrans.

Tsukue
- jest owalna i błękitnego koloru. Wojownik jej używający staje się doskonałym sprinterem. Biega dwa razy szybciej niż normalnie, jednak szybko się męczy.

Kekkon suru
- ściśle oplata całe ciało, aczkolwiek przy ciele traci lekko barwę. Aura nie daje ani mocy ani prędkości. Służy tylko do zbierania energii powszechnej. Dzięki niej ataki z użyciem KI odbierają o jeden punkt wytrzymałości więcej.

Omoshiroi - emanuje bardzo ciemnym odcieniem szarości. Wygląda jakby otaczała ciało posiadacza językami ognia. Dzięki niej umożliwione jest widzenie w ciemnościach.

Yomimasu - Fioletowa, a przy ciele przeźroczysta. Dostrzegalne są błyskawice. Zapewnia ona ochronę przed oślepieniem. Wraz z wyższym stopniem zaawansowania w tej aurze Wojownik dostaje dodatkowe bonusy.

Działanie aur opisane jest na pierwszym poziomie. Wraz z wzrostem zaawansowania danej aury - bonusy są większe. Bonusy z aur kumulują się z tymi z umiejętności.

Aury Dodatkowe:

Undō o suru- ciekawa aura, nie dodaje ona ani mocy ani prędkości. Natomiast powoduje przyrost negatywnej energii. Jak tej energii nazbierało się za wiele dochodzi na ziemi do kataklizmów. Aura ma kolor ciemny, ale dość przejrzysty. Aura bardzo niebezpieczna i niesamowicie rzadka.

Kibako- Jest podobna do aury Szybkości, tyle że jest jaskrawsza i daje Energię KI (sama jej nie zabiera) i szybkość (początkowa razy 1,5 na pierwszym poziomie). Oraz w przeciwieństwie do Aury Szybkości emanuje bezpośrednio od ciała oraz je pokrywa. Niewielu wojowników poznało tą technikę.

Takai - daje ona dużo siły i szybkości. Uruchamiana jest przez wyraźne Wojownika, czasami nie pozwala się skupić. Jest to bezpośredni przylegający do ciała pasek czerwieni, który obraca sie wokół używającego.

Shinbun doko - moc jaka z niej emanuje jest tak wielka że wokół Wojownika zachodzą dość silne zawirowania powietrza. Dzięki niej raz na jakiś czas używający może podnosić kamienie ( poz. I ), kontrolować błyskawice ( poz II ), przywoływać fale ( poz. III ), topić metal ( poz. IV), tworzyć huragany ( poz V), tworzyć wyrwy kipiące z magmą ( poz.VI), kontrolować pogodę w najbliższym otoczeniu ( poz. VII), kontrolować porę dnia ( poz. VIII ), tworzyć czarne dziury ( poz. IX ) dowolnie manipulować materią ( poz. X ). Jedynie bogowie posiadają tą aurę... na rożnych poziomach ( Uwaga! Admini uaktywniają ją w złości na użytkownika forum... nawet jej nie znając xD).

Hanba-ga - jest ona widoczna bezpośrednio przy ciele i oświetla je krwistą czerwienią. Ataki skierowane w innych wojowników (nie silne monstra, lecz myślących humanoidów) są silniejsze.

   Ryokan
- pojawia się jedynie w gniewie i tylko jednorazowo ( za każde zdenerwowanie ) zabiera KI. Objawia się jako czerwony, emanujący kolor krążący wokół ciała. Wojownik staje się bardziej zdeterminowany i nie odczuwa żadnego bólu. Może również otrzymywać mniej obrażeń.

O-namae- jest biała i otacza całe ciało. Może ją osiągnąć każdy, kto chce nauczyć się latać i ma pod ręką byle jakiego osobnika, który zna tą aurę . Jest ona dość popularna.

Watashi - korzystając z niej pojawiała się wściekła czerwona poświata, która zmierzając do ciała staje się coraz bledsza. Cała postać staje się odporna w jakimś stopniu na wszystkie obrażenia od żywiołów. Najczęściej spotykana u Androidów.

Nanyōbi - tworzy ona wokół Wojownika coś na kształt języków ognia. Dzięki temu użytkownik atakując wręcz zadaje dodatkowe obrażenia od tego żywiołu.

Nihonjin - wokół Wojownika pojawiają się dwa niebieskie, kręcące się wokół niego niebieskie pierścienie. Cztery mniejsze są również wokół jego dłoni. Teraz każdy atak, to również porażenie zimnem.

Hitori - korzystając z tej aury wojownik staje się istotą zadającą obrażenia również od trucizny. Aura promieniuje od ciała używającego stając się coraz jaśniejszą w miarę oddalanie się. Ma niezdrowy zielonkawy kolor.

Taberu-tabemasu - poświata wokół Wojownika jest intensywnie czerwona i niemal oślepia. Robi to tak skuteczni, że postać korzystająca z tej aura staje się bardzo rozmyta. Pochłania obrażenia od ognia. Chroni również przed gorącem oraz pozwala pływać w magmie (poziom zaawansowania, jednak musi być dość wysoki, aby aura dawała takie efekty).

Ashita - aura jest intensywnie błękitna, tak błękitna że uniemożliwia zobaczenia postaci z niej korzystającej. Pochłania ona obrażenia od zimna. Chroni przed odmrożeniami i siarczystym mrozem.

Sandoicchi - niezbyt widowiskowa i ciekawa. Należy do tych najmniej popularnych, a bardzo skutecznych i silnych. Chroni ona przed obrażeniami od kwasu i trucizn. Umożliwia ona oddychanie zabójczymi oparami i pływanie w przeróżnych kwasach. Neutralizuje wszelkie trucizny (na wyższych poziomach zaawansowania).

Hakusai - wokół wojownika tworzą się wyładowani elektryczne, które dają dużo światła. Poświata natomiast jest nieregularna i jaśniejsza w losowych miejscach. Chroni ona przed obrażeniami od elektryczności. Zwiększa możliwość pojawiania się burz z piorunami.

Ssaten-Seki - Wokół Wojownika kręcą się białe, nieregularne spirale, które często przygasają i zapalają sie na nowo. Potrafią one oświetlić drogę. Teraz każdy atak to również porażenie prądem przeciwnika.

Kaioken - - emanuje bezpośrednio z ciała. Na zewnątrz jest purpurowa, a zbliżając się do zmienia barwę na lekki róż. Staje się coraz bardziej wyrazista, za każdym atakiem fizycznym wojownika. Daje niesamowitą siłę.

Hisashiburi - jej kolor jest intensywnie żółty, a przy ciele zmienia barwę na zielonkawy. Na ciele nie ma śladów aury. Daje ona jednak ogromna wytrzymałość na ciosy.

Shatsu - jest ledwo zauważalna i tylko emanujące KI zdradza jej istnienie. Ktoś o bardzo dobrym wzroku może dostrzec zielonkawa pierścienie kręcące się wokół wojownika. Dodaje ona tymczasowe punkty KI.

Nekutai - jest świetlistobiała i pierwszy kontakt z nią oczu może spowodować oślepienie. Wojownik używający tej aury wydaje się jakby zstąpił z nieba. Dodaje ona niesamowitą zręczność i umiejętność unikania ciosów.

Dono kuriya - wokół użytkownika pojawia się jasnoczerwona poświata, która układa się w wychodzące od wojownika kolce. Na pierwszy rzut oka może wydawać się słaba i porównywalna z Tsukue, ale dzięki niej używający staje się doskonałym biegaczem, który nie męczy się i może biec prawie bez końca.

Meijin - jest ona ostra i jaskrawa o barwie zielonkawożółtej, dodatkowo włosy Wojownika zaczynają przejmować na stałe ten kolor. Używający tej aury dostaje umiejętność doskonałego radzenia sobie w walce broniami miotanymi.

Kanashimi
- aura ta ciągle ulega minimalnym zmianom. Zazwyczaj jednak jest czerwono - niebieska i jaskrawsza przy ciele. Wojownik z niej korzystający zaczyna doskonale walczyć bez broni.

Chigau Miso - poświata przez nią powstająca jest różowa, a przy ciele wpada nawet w brąz. Doskonała dla każdego Wojownika, dlatego że każdy kto jej używa staje się mistrzem we władaniu broniami wręcz. Dość pospolita.

Oakerinasai - aura jest przezroczysta i tylko w dobrym świetle widać wokół używającego białe smugi. Na życzenie nawet one mogą zniknąć tylko, wtedy co dwie godzina aura pochłania aż 2 KI. Służy ona do wyciszenia swoich Jednostek ( 1 KI = 100 jednostek ).

Iitooshi Gakko - ciekawa aura, która otoczona otacza wojownika kilkoma warstwami, co zabezpiecza przed obrażeniami i atakami. Rozmywa ona również używającą jej istotę powodując trudniejsze w nią trafienie.

Fushigi Jinja
- wystrzeliwuje ona z ciała potężnymi krwistoczerwonymi strumieniami, które po dotknięciu paraliżują nieszczęśnika. Uruchamia się tylko podczas walki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesja RPG o grze Dragon Ball Strona Główna -> Walka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin